tirsdag 15. februar 2011

Det er vel dette man kan kalle... rustikt?

Jeg har fått meg et utgammelt kjøkkenbord! :D Jeg syns det er knallfint, men lurer på om det kanskje rett og slett er for slitt og shabby til å være kjøkkenbord? Hva syns dere? Det passer i alle fall fint til den eldgamle slagbenken og stolen jeg har på kjøkkenet. Duken er fra loppemarked, og blomsterpotta er etter mormor.



Det skal forresten sies at jeg aldri spiser på kjøkkenbordet. Til spising bruker jeg spisebordet i stua. Kjøkkenbordet er der mest til pynt. Og til katten..

PS, forslag om at jeg skal male det avvises blankt!

12 kommentarer:

  1. Flott bord!
    -Og siden du tydeligvis ikke skal bake på det, tror jeg det vil fungere fint!
    Og hvilke flott bord for produktfotografering!

    SvarSlett
  2. Hei!

    Jeg åpnet Kvinnovasjonskonferansen på Kongsberg i dag, og etter meg var de to driftige damene i epla.no sin tur. De valgte din butikk som visningseksempel, og vi fikk alle se et utvalg av produktene dine på nett, blant annet de flotte Maja-kjolene.

    Jeg tror mange fikk øynene opp både for epla.no og butikken din!

    Ha en fin kveld fra
    Veslemøy Solberg :-)

    SvarSlett
  3. FANTASTISK! eg elskar rustikt! eg syns det er kjempekoseleg med slike "grove" møblar som ein omtrent får flis i fingrane av! :p

    eg vil også ha.... :(

    SvarSlett
  4. Kjempefint bord, slik skal det være! :)

    SvarSlett
  5. For et herlig bord. Det har SJEL! Du må beholde det som det er. Om du finner ut at det er vanskelig å tørke av det med fuktig klut, så kan du vokse det med samme typen voks som man bruker på kjøkkenbenkeplater. Da blir treverket "mykere", bordet blir godt å ta i og vil beholde looken det har i dag!

    Det ser ut som om du har det veldig koselig. Mye historie i alt du omgir deg med. HERLIG!

    Beste hilsen fra Solveig og takk igjen for en inspirerende blogg!

    SvarSlett
  6. Ser bra ut, men mere enn det så liker jeg at du er flink med gjenbruk :)

    SvarSlett
  7. For rustikk etter min smak - men passer inn i din verden ;)

    SvarSlett
  8. Fint bord:-)

    Ligger "Stoff og stil" der Biltema/Skeidar er på Alnabru?

    SvarSlett
  9. Hærlig bord! Det må få stå hvis du ikke skal spise på det. Vi har et gammelt bord på kjøkkenet etter farmor og farfar. Jeg har lagt på voksduk, så blir jeg ikke så stressa når ungene søler ;)

    SvarSlett
  10. Veslemøy Solberg: oi, så koselig å høre! Takk for at du sier fra :)

    house of hopen: Takk for voks-tips!

    Diva: hmm.. Jeg er så dårlig på å se rundt meg på sånne steder, så det husker jeg ikke. Men det ligger i 1. Industrivei 4.

    SvarSlett
  11. Takk, da skal jeg sjekke ut hvor butikken er:-)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)