mandag 17. mai 2010

Gratulerer med dagen!

Gratulerer med dagen, alle sammen!
Hipp hurra for 17. mai! På med bunaden, opp med flagget og ut og se på tog og spise is og kaker og synge nasjonalsangen :)



Bildet over, er fra 17. mai i fjor. Strålende fint 17.mai-vær, og en blid Ida i bunad.

Det ser imidlertid ut som dagen blir grå og regnfull. Så da passer det vel bedre med et bunadbilde av meg fra en grå og regnfull 17. mai i Halden i 2006. Jeg var student i Halden på den tiden, og såvidt jeg husker hadde jeg en eksamen 18. mai, som la en liten demper på feiringen.



PS, jeg er ikke fra Telemark, men mamma syns beltestakken fra Telemark er den fineste, så da ble det den ;)

7 kommentarer:

  1. Så flott du er i bunad! Gratulerer med dagen til deg også!

    SvarSlett
  2. Så fin bunad! :)

    Ha en super dag, kos deg masse!

    SvarSlett
  3. Nydeleg bunad :D

    Gratulerer med dagen til deg og Muskatt!

    SvarSlett
  4. Så nydeleg dame i nydeleg bunad :-)
    vonar dagen har vore god!

    17.mai klem

    SvarSlett
  5. Så nydeleg bunad du har! Håper du har hatt ein flott 17. mai! :)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)