lørdag 8. mai 2010

Dagens lopper

Loppemarked på Skui skole i Bærum og Voksen skole på Oslo vest i dag. Fremdeles ingen store stoffkupp, men jeg er fornøyd med dagen.

Jeg fant et gammelt og skraklete syskrin, med innhold. Det meste av innholdet vat bare å kaste, men noe strikk, knapper, sytråd og en del synåler, har jeg tatt vare på. Etter litt vedlikehold, blir det et fint skrin å ha stående oppå sybordet, i tillegg til det store jeg har som står på gulvet. Man kan aldri få nok syskrin ;)





Og så fant jeg en ringperm med noen gamle mønstre fra Hjemmets sy- og håndarbeidsklubb. Fra sent 60-tall/tidlig 70-tall, med flere mønster jeg har lyst til å prøve meg på. Fine greier :)



Og mens jeg holdt på å rydde i syskrinet, og skulle til å kaste en gammel penn, så jeg plutselig at det stod IDA på den :p Det var nok ment for meg, dette syskrinet.



Forrige helg forsømte jeg visst loppemarkedbloggingen, men jeg fikk da med meg noen lopper da og.. Vi var i Askerhallen og på Rykkin, og fant litt stoffbiter, uten at det er noe spesielt å trekke frem derfra.

To nye muligheter i morgen! Fortsatt god helg! :)

1 kommentar:

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)