mandag 7. desember 2009

Stolen til Muskatt

Muskatt har valgt seg ut sin egen stol, som han ofte krøller seg sammen på. Jeg tror grunnen til at han har valgt nettopp denne stolen, er at den ikke har noe stolsete. Jeg har lagt en pute over, for at stolen skal se tilnærmet normal ut, og puten er såpass stiv at Muskatt kan ligge mykt og fint på den. Det må jo bli litt som en hengekøye for ham. Men to ganger har han detti gjennom og sett litt fortumlet og forbauset ut. Hihi.

Det er en gammel stol, kjøpt på loppemarked for en 20-kroning. En gang i tiden har den nok vært veldig fin, med rotting både i ryggen og på setet. Nå er det bare rotting i ryggen.

Min intensjon da jeg kjøpte den, var å få pappa til å skjære ut et sete som jeg kunne trekke med skumgummi og stoff over. Men nå har jeg ikke hjerte til å ta fra pus favorittstolen hans.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)