onsdag 2. desember 2009

1. og 2. desember

Jeg har jo adventskalender, og så har jeg glemt å blogge om hva jeg fikk i går! Men tro ikke at jeg glemte å åpne. Jeg hadde en veldig koselig time i mørket i går morges, med bare stearinlys, fin musikk på radioen, te og adventskalenderåpning.

Det begynte veldig bra, med en pen glasskule med gullglitter. Det er nok ment som en juletrekule, men for det lille spinkle norske juletreet jeg har planer om å anskaffe, blir den alt for stor. Så jeg skal nok heller bytte ut snora med en lengre en, og henge den i vinduet sammen med de andre pyntekulene mine.



I dag fikk jeg noen tøffe og praktiske potetskrubbehansker :)

6 kommentarer:

  1. Åh, gleder meg til å se hva du får, hver dag frem mot desember :)

    SvarSlett
  2. Hei Ida Victoria, for en kjempefin og inspirerende blogg du har! Jeg er innom nesten hver dag, det er skikkelig spennende å følge med på hva du skriver, og bildene dine er utrolig gode:) Til lykke med resten av kalenderen, selv har jeg installert meg foran tven, klar for å følge NRKs Jul i Svingen. Man blir nok aldri for gammel, hverken for NRKs julekalender-barnetv eller advent!

    SvarSlett
  3. Hei Maren, og velkommen hit! Så koselig at du syns det! Jeg blir veldig glad når jeg får sånne kommentarer :)

    Jul i Svingen har jeg aldri sett. Jeg ble grundig lei hele greia da jeg var sammen med en som hadde fullstendig dilla på den serien, og spilte hele CDen gang på gang på gang på gang...! hihi..

    Også må jeg si at du lager utrolig tøffe øredobber og kartonglommebøker :)

    SvarSlett
  4. Åh, no blei eg glad! :oD Var såååå redd den kula ikkje hadde tålt turen! :O
    Eg òg brukar mine store kuler i vindauge og i taket og rundt omkring ellers i huset. Bortsett frå på juletreet. Dei blir litt for store, tykkjer eg! :os Men dei er nydelege til pynt ellers! ;o)

    Fekk sjokolade og jordbærstang frå deg i dag! :oD Hjarteleg! ;o)

    SvarSlett
  5. Takk for det, Ida Victoria:) Ah, synd å høre Jul i Svingen har blitt ihjelspilt for din del, det er 30 minutter strålende og passe klissete julestemning altså.

    Takk for komplement, jeg lager øredobber, men ikke kartonglommebøker gitt. Kanskje du forveksler meg med Ingrid Riddervold? (http://jippijei.blogg.no/) Hun bor også i Trondheim, og lager noen superkule kartonglommebøker, og veldig fine øredobber! Og pengepunger:) Verdt å sjekke ut!

    SvarSlett
  6. Hihi, ja, Riddervold tenkte jeg på nå! Navnene deres klinger litt likt :p Men du lager også veldig tøffe øredobber! :)

    Kanskje jeg skal gi Jul i Svingen en sjangse allikevel. Det kan være verdt å sette det på, bare for å få barne-TV-introen til NRK i julen. For de bruker vel fortsatt den gamle, med glansbildeenglene? :)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)