mandag 7. desember 2009

Jokere

Dagens adventskalenderpakke var en kortstokk. Og det beste med å få en kortstokk er: JOKEREN!



Jeg samler på jokere, og har fått en del opp gjennom årene.







Morsom ting å samle på syns jeg. Det som fikk meg til å bli interessert i jokere, var Jostein Gaarders fantastiske bok "Kabalmysteriet" fra 1990. Det er en bok som er bra på så mange plan, og som kan leses (høres) igjen og igjen. Hvis dere ikke har lest den - LES DEN!

Hvis noen av dere som leser bloggen min, også samler på jokere, og har lyst til å bytte noen jokere med meg, gjør jeg gjerne det! Det er en del jeg har to av og som jeg kan avse. Hvis noen som ikke samler på jokere har lyst til å sende meg noen, sier jeg ikke nei takk til det heller ;)

1 kommentar:

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)