tirsdag 8. desember 2009

Kastanjekrem og nydelig keramikk

Alle variationskaffetypene er prøvesmakt, og den nydelige keramikkoppen jeg kjøpte på julemarkedet på Bygdøy er tatt i bruk. Så her kommer mine vurderinger.

Koppen: Fantastisk! Det er den beste og fineste koppen jeg noengang har drukket av! Det er ikke uten grunn at jeg har tenkt på slike kopper med jevne mellomrom gjennom hele året, siden jeg så de på Bygdøy første gang i fjor.
Aprikoskaffe: Smakte for sterkt aprikos syns jeg, men kan kanskje gjøre seg sammen med noe annet fruktig og spiselig.
Pepperkakekaffe: Helt OK. Igjen tror jeg den gjør seg bedre sammen med noe som er likt den i smak, f.eks. pepperkaker eller andre julekaker.
Kastanjekremkaffe: Kjempegod! Det er denne jeg kommer til å hamstre mye av, så jeg har en tid fremover. Likte veldig godt den runde nøttesmaken i kaffe.



Dagens adventskalenderpakke var en trepakning med veldig fargerike sakser i forskjellige størrelser. Alltid praktisk å ha noen ekstra sakser :)

1 kommentar:

  1. Utrolig flott kopp, skjønner godt du er fornøyd med den.
    Ellers er jeg ikke en kaffe-glad-dame, men en liten skvett og masse fløte med hundre suketter i, det nyter jeg, sånn avogtil...
    Ha en fin kveld, vi blogges.
    Linda.

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)