onsdag 10. mars 2010

Kjøp og salg

Produkter solgt: 94
Produkter kjøpt: 38

Jeg snakker om kjøp og salg på Epla, selvfølgelig. Og jeg er veldig fornøyd med at jeg har greid å holde meg i pluss! Det er mange fristelser der, og når ting er håndlaget og unikt, må man ofte passe på før noen andre snapper det ;)

Snart 100 produkter solgt fra Sting & Ting! Det gjør meg helt boblende av glede og tilfredshet når så mange liker det jeg lager, og kjøper det :) Skal jeg finne på noe stas når jeg runder 100 produkter, montro? Noen forslag? Jeg kan heldigvis tenke på det litt til, og kanskje finner jeg på noe lurt.

Og så vil jeg bare si igjen: TUSEN TAKK til alle dere som handler av meg, og som følger med på bloggen min og gir meg koselige tilbakemeldinger. Som jeg såvidt har skrevet litt om tidligere, er jeg sykmeldt, og har vært det i noen måneder. Jeg savner jobbe-Ida som fyker rundt full av energi og hjelper folk og fikser ting og er nyttig. Men det å i alle fall ha en meningsfylt hobby som jeg kan holde på med når jeg orker, gjør sykmeldingsperioden mye mye lettere :) Takk!

PS. Ny header! Hva syns dere? Etter laaang tid i Photoshop og mye feiling, kom jeg på at jeg heller kunne lage headeren i mitt rette element, og så ta bilde av det.. :)

PS2. Nå har jeg svart ganske utfyllende på alle de siste kommentarene i innleggene om gjenbruksår. Jeg vil gjøre det! Og det er jo så mange av dere som er positive, og har gode tips til meg :)

10 kommentarer:

  1. Headeren din er kjempe søt - har ingen header jeg :P Får det ikke til. Har foresten noe til deg i bloggen min :)

    SvarSlett
  2. Fin fin header altså! Veldig deg:)

    Savner photoshop:( møkk.

    SvarSlett
  3. Veldig fin header! Photoshop-header er ikke noe å hige etter, mye finere med håndlaget :-D
    Jeg har enda ikke kjøpt noe på Epla, men Etsy har tatt store deler av lønna mi gitt ;-) Det er noe med den gode følelsen av å støtte andre likesinnede designere, og at det er unikt og ikke masseprodusert.

    Blir spennende å se hvordan det nye året ditt blir nå uten nye ting!

    SvarSlett
  4. Digger header`n din! Tror kanskje din header er den beste jeg har sett på en lang stund!

    SvarSlett
  5. Fin header som gjenspeiler innholdet på bloggen bra. Har du tilfeldigvis laget kortet "Ida og Muskatt...." på skrivemaskinen?

    SvarSlett
  6. Takk, alle! :)

    Diva: Beklager å skuffe deg, men teksten er lagt på i Photoshop ;)
    Jeg skrev det først for hånd, men ble ikke helt fornøyd. Jeg var inne på tanken om skrivemaskinen, men før jeg kom så langt, prøvde jeg meg frem i Photoshop, og ble fornøyd med teksten der :)

    SvarSlett
  7. Her var det masse spennende og kreativt å kikke på!!

    SvarSlett
  8. Jeg er stadig innom - du har en flott blogg! Og har masse flott i epla-butikken din, skjønner godt at butikken er populær!
    Grattis med ny header!

    SvarSlett
  9. Likte headeren din kjempegodt! Skikkelig fin og snedig tenkt :) Håper du føler deg i form igjen, Ida, hadde vært koselig om jeg kunne tatt meg en tur en gang :)

    SvarSlett
  10. Marianne: takk! Og takket være deg, kommer det forhåpentligvis enda mer kreative og fine bilder etterhvert ;)

    Pia: Takk :D

    Nina: jaaa, så fint det hadde vært om du kom en tur i sommer :)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)