fredag 19. mars 2010

Våt katt

Det er noe veldig søtt og stakkarslig med en våt katt. Og i går var Muskatt en våt og stakkarslig katt i noen timer.. :) Jeg tok ham med inn i dusjen og såpet inn og vasket ham skikkelig. Ikke egentlig fordi det trengtes, men fordi jeg ville se hvordan det gikk.

I begynnelsen strittet han i mot, og prøvde å rømme ut av dusjkabinettet. Men da jeg satt meg på huk inne i dusjen, krøp han opp på fanget mitt og godtok alt vannet og var flink pus.

Etterpå tørket jeg ham godt med et håndkle, og så ordnet han resten selv. Gikk rundt og ristet på benene og slikket seg i pelsen. Nå er han så blank og fin i pelsen som bare det.



PS, jeg har blitt flinkere til å svare på bloggkommentarer i det siste :) Svarer forholdsvis fortløpende under innleggene (hvis det er noe å svare på, velogmerke). Det har jo vært litt usikkerhet og diskusjon rundt hva som er den beste måten å svare på kommentarer på her på blogspot. Men nå har jeg altså bestemt meg for det jeg syns er OK - svare under innlegget mitt :)

PS2, det pøsregner ute, og det gjør forhåpentligvis at det renner bort masse snø i dag! Jippi :)

PS3, nå har jeg rundet 100 solgte produkter! Det blir en liten ekstraoverraskelse til hun som kjøpte produkt nr. 100, og til uka skal jeg bake kake og feire meg selv ;)

Ha en god fredag, alle sammen! Snart helg og start på loppemarkedsesongen! (http://www.loppemarked.info/)

2 kommentarer:

  1. Ønsker deg også en riktig god helg!
    Det er så koselig å lese bloggen din! Og Muskatt var kjempeflink som dusjet synes jeg :)

    SvarSlett
  2. Hei! Så koselig at du er innom her og leser, og nå også kommenterer :)
    God helg til deg og!

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)