onsdag 3. mars 2010

Inspirasjon: puter og farger

Nydelig sofakrok med fargerike puter med blanding av tøffe retrostoffer, blonder og knapper. (Litt i samme stil som poseoppbevaringene jeg har laget igrunn).
Bildet har jeg funnet i bloggen "Sukkertøy for øyet".



Sofakroken min er for øyeblikket ganske hvit og fargeløs, men det tenker jeg å gjøre noe med. Jeg tror det hadde gjort seg bra med puter i denne stilen mot alt det lyse - Mange forskjellige fargerike stoffer, og med innslag av blonder og knapper. Det blir et morsomt prosjekt, som jeg gleder meg til å gjennomføre. Håper på at årets loppemarkedsesong byr på mange fargerike retrostoffer til meg! Jeg trenger definitivt påfyll av det nå.

Sofakroken min slik den er nå:



Så, hva tror dere om fargesprakende puter midt oppe i alt det nøytrale?
Jeg tror det blir kjempebra! :)

4 kommentarer:

  1. Tør jeg foreslå Bernt og Erling-figurer og kanskje en kakemonsterpute eller fem?

    Hilsen "gjett hvem"

    SvarSlett
  2. Kjære søte deg:)
    Så innmari koselig, ble kjempe glad jeg nå:)
    Er så glad for at folk lar seg insprere av stilen og kombinasjonene mine, super stas:)
    Klem på deg*SMILE*

    SvarSlett
  3. Heisann.

    Det blir nok bra med litt farger i sofaen din.
    Farger gjør noe med humøret :O)
    Gleder meg til å se hva du finner på..

    Klem Linda..

    SvarSlett
  4. Hei John! ;) Ingen kakemonsterputer tror jeg. Ikke helt den stilen jeg går for :p

    Ida Susanne: Så koselig kommentar for bilderapping :p Jeg kommer nok til å følge med på, og la meg inspirere av stilen din fremover og :)

    Linda: Ja, farger og lysere dager i trivelige omgivelsen gjør absolutt noe med humøret. Jeg kjenner det allerede! Deilig! :) Klem!

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)