tirsdag 2. mars 2010

Glitrende ender

Det har blitt mars! Et flott OL er over, for hver dag blir dagene lysere, ute er det strålende sol og glitrende snø. Jeg tror jammen til og med solen ga meg litt farge i ansiktet tidligere i dag :) Vår i luften er uendelig deilig.

Et av mange fine bilder fra fototur ved Østensjøvannet tidligere i dag. Ender i glitrende vann..



Kanskje jeg legger ut flere bilder fra turen på flickr etterhvert. Jeg har omsider bestemt meg for å ta i bruk flickr. Har kommet så langt som til å registere meg, men ikke legge ut bilder. Hovedproblemet, er å velge ut! Det blir fort tresifret antall bilder, og jeg har vanskelig for å slette og å velge ut... Så vi får se hvordan det går :)

Jeg har også fått laget litt nytt småtteri til Sting & Ting de siste dagene, og nå har Epla-menneskene lansert Eplabloggen - interessant å følge med på, og enda mer interessant enn Eplabloggen, er Epla Vintage, som skal starte opp snart! Gleder meg!

3 kommentarer:

  1. For eit flott bilde!
    Mars er vårmånad, hurra!

    SvarSlett
  2. Jeg har også begynt å bruke Flickr nå, liker meg der! :)

    SvarSlett
  3. Så herlig det så ut! Fikk lyst å ta meg en tur ut!

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)