søndag 14. august 2011

Øya!

Jeg ble, som nevnt, plutselig Øyafestivaldeltaker, uten noen som helt planer eller ønsker på forhånd om å dra dit. Men det var kjempefint! Mange artister jeg ikke hadde hørt om på forhånd, og en del fin musikk. Det jeg likte best av det jeg så, var svenske Säkert!. Finfint å oppdage nye band. Ellers er det beste med sånne tilstelninger egentlig stemningen og folkene - det er overordnet konsertene for min del.

Jeg hadde bare mobiltelefonkameraet og ta bilder med, og selv ikke det husket jeg på særlig ofte. Men noen få bilder ble det. Bilde 1: øl mellom slagene, bilde 2, Säkert!, bilde 3, Lykke Li.


Fine dager! :)

4 kommentarer:

  1. Säkert! er så bra! Elskar vokalisten, sjekk ut soloalbumma hennar, då er artistnavnet Hello Safride. Like bra som Säkert!, berre på engelsk =)

    SvarSlett
  2. Takk for tips! Hello Saferide er også kjempebra! (selv om jeg liker hakket bedre når hun synger på svensk) :)

    SvarSlett
  3. Ah, Säkert "oppdaget" jeg for et par år siden, og bandet har siden den tid blitt et av de mest spilte på I-poden. Nå vet jeg ikke hvilke sanger som ble fremført på Øya, men jeg får alltid frysninger når jeg hører Allt som är ditt. Den er beinhard! Og for ikke å snakke om Är du fortfarande arg og Ditt kvarter. Tekster som virkelig er spot on! Jeg skulle ønske jeg hadde fått med meg at Säkert skulle spille - da hadde jeg vært tilstede på første rad!

    SvarSlett
  4. jeg var på første rad. det var fint. særlig da hun tok Riot. herregud. ja, vi skjønte hvorfor dere tok den, Annika. <3

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)