onsdag 16. desember 2009

Morgenkaffen

Dagens morgenkaffe inntas i ny steingodskopp fra Plan Bea. Herlig kopp. Jeg var i utgangspunktet litt negativ til det at den ikke har hank, men den er jo så god å holde i! Så det er helt greit uten hank allikevel :) Og så var jeg så heldig å finne en B-vare-kopp, som var satt ned i pris pga. et par skår som hadde gått av under koppen. Det gjør meg ingenting, så jeg er veldig fornøyd.



Og dagens adventskalenderpakke var en søt liten magnet-engel som skal passe på kjøleskapet mitt :) Gårsdagens pakke var en misformet merkerull, etter smeltingen jeg skrev om tidligere. Men den er sikkert god fortsatt :p



Og et lite OBS OBS til slutt! Husk på postens frist for sending av julepost - I DAG. Selv skal jeg på posten i 15-tia og sende ut en liten haug :)

1 kommentar:

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)