tirsdag 15. desember 2009

Oslo på sitt beste

I dag viser Oslo seg fra en av sine beste sider. Snø i natt og dag morges, som har lagt et mykt hvitt lag over trær og hus, hager og veier. Og jammen titter sola frem også. Jeg baker brød og hører på lydbok, og syr litt på et skjørt til meg selv. Men jeg måtte en liten tur ut på verandaen og ta noen bilder også.






Nye Holmenkollen begynner virkelig å ta form. Gleder meg til den er ferdig. Håper den skal lyses opp på samme måte som den gamle. Det var et fint innslag i utsikten min.. :)



Er det noen som har gode tips til utsiktsbilder? Jeg syns alltid bildene blir mer tåkete enn det jeg ser med egne øyne. Akkurat som all luften mellom kameraet og motivet blir for tett.

Hvis det blir klarvær i kveld, skal jeg ta noen flere utsiktsbilder. Det er så nydelig når det er stjerneklart, nysnø og alle lysene fra byen blinker i det fjerne. Fototips til utsiktsbilder i mørket mottas også med stor takk! :)

3 kommentarer:

  1. Så flott utsikt du har! Eg er glad i utsikta mi eg òg, men det er kjekt å sjå korleis andre ser verda. :)

    Ha ein fortsatt fin desembertysdag...

    SvarSlett
  2. Brrr... men utsikten, snøen og den svake sola gav meg en god følelse. :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig flott utsikt du har!

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)