mandag 14. desember 2009

Julekort

Jeg syns det er litt trist at min generasjon ikke ser ut til å bry seg om julekort. Jeg får noen julekort på mail, og jeg får noen "God jul"-smser, men det er jo ikke det samme som ordentlige julekort. Ikke sender jeg noen selv heller, så det er jo ikke rart jeg ikke får noen.. Jeg har veldig lyst til å snu denne trenden, og begynne å sende julekort. Kanskje jeg gjør det.

For dere som fortsatt sender julekort på gamlemåten: husk på postens sendefrist, 16. desember, for å være sikker på at de kommer frem før jul! Vi har altså to dager på oss.




Og så skal jeg ikke glemme kalenderen! I går var det lys. En laaang, tynn pakke som jeg hadde gjettet på at var to lange lys. Jada, det var lys, men det var en lang pakke med telys, hihi.

Dagens pakke var to lyseblå spa-lys, med påskriften "Ha en behagelig juledag =)". Jeg liker så godt de små lappene som hun ene skriver. Veldig koselig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)