torsdag 24. september 2009

Vintersolverv

På tirsdag var det vintersolverv, så nå er nettene lenger enn dagene, og det blir tidligere og tidligere mørkt. Akkurat sånn som det er nå, liker jeg veldig godt.

Jeg har brukt litt av kvelden på å innse at det er skikkelig høst og gjort unna en del av den obligatoriske høstbalkongryddingen; rydde bort litt potter, kaste visne blomste og feie. Og etterpå tente jeg alle lysene i telyslykta, og nå sitter jeg inne og hører på Chopin og ser ut og koser meg. Finfint. Det er så deilig med mørke kvelder.

Edit: var visst høstjevndøgn, ikke vintersolverv.. :p

2 kommentarer:

  1. Hei på deg! Så koselig at du fant fram til bloggen min og la igjen en hilsen! Monchhichien din var veldig søt. :) Like søt som min! Hehe. Det er så koselig med sånne gamle leker.

    Ser ut som du har en god stemning på verandaen din. Flott utsikt! Ha en god natt! Hit kommer jeg gjerne tilbake. :)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)