søndag 27. september 2009

Frem med sølvtøyet


Jeg har en del sølvskjeer, som jeg stort sett fikk da jeg ble døpt for litt over 24 år siden, og til bursdager før jeg var gammel nok til å bry meg så mye om gaver. De har ligget innpakket i en skuff hos mamma frem til for noen måneder siden, og jeg skal nå bli litt flinkere til å bruke de. Hvorfor skal de ligge stuet ned i en skuff fordi de er fine...? :) Jeg er veldig i mot ting som blir stuet bort bare fordi de er fine. Det er jo klart de må brukes - og det oppfordrer jeg dere andre til å gjøre og!

3 kommentarer:

  1. huff.. jeg har to hele sett med sølvskjeer som jeg aldri bruker, de ligger i brudekisten min. Kanskje burde taes frem?

    Og så har jeg et helt kaffeservise som jeg har fått litt av hver jul og bursdag siden jeg ble født til det var ferdig. Det ligger hjemme i Norge ennå da, siden jeg ikke har plass til det her enda!

    Men ja... sølvskjeene ja, det er jo en ide!

    SvarSlett
  2. Frem med det!!

    Hva slags kaffeservise er det du har? Jeg merker at jeg får veldig lyst til å se det... Det høres fint ut :)

    SvarSlett
  3. Ja du, det var lettere sagt en gjort. Trodde jeg huska navnet og googla det, men fant det ikke =/

    Får spørre mamma og si ifra når jeg finner det ut!

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)