tirsdag 29. september 2009

Alt om håndarbeide

Nei, nå er jeg skuffa... :(

Sy-magasinet som jeg skrev om nå nettopp, var det tidligere bladet "Alt om håndarbeide", som jeg har abonnert på ganske lenge, og som nå er blitt delt opp i to blader; "Symagasinet" og "Strikkemagasinet". Men hvor er det blitt av alle de andre håndarbeidsprosjektene som var i "Alt om håndarbeide"?? Borte vekk. Det er nå KUN strikke- og syoppskrifter, og om ikke det er nok, får man ikke begge bladene som ett engang. Man må velge hvilket av de man vil ha, eller ta begge for en høyere pris enn man har betalt for et tykkere og bedre magasin frem til nå. Jeg har abonnert på "Alt om håndarbeide" ganske lenge, og likt det veldig godt, men nå skal jeg si opp abonnementet med én gang. Æsj.

Er det noen som vet om andre fine håndarbeidsblader som jeg kan abonnere på i stedet?

3 kommentarer:

  1. Hei!

    Eg abonnerte på eit blad som etter ei stund blei til Kreative kvinner. Og no i sommar slutta dei å lage det og eg skulle få Alt om håndarbeide i staden. Spørs om eg gir opp heile abonnementet eg også etterkvart. Veit eigentleg ikkje om så mange andre handarbeidsblad som dekker forskjellige felt. Dei fleste blada ser ut til å bli meir og meir spesialiserte... Men eg har etterkvart skaffa meg ein haug med bøker med tips og idéar. Mange på engelsk - Amazon.com er ein kjekk plass...

    SvarSlett
  2. Ps! Denne bloggen er nesten like bra som eit handarbeidsblad, mange tips:
    http://blog.craftzine.com/

    SvarSlett
  3. Takk for tips! Jeg har også en del bøker, og leser noen inspirerende blogger, og den bloggen du foreslår skal jeg absolutt begynnt å følge med på. Men jeg tror nok jeg vil fortsette å se etter et blad å abonnere på også. Det er noe spesielt ved å få et nytt håndarbeidsblad i posten med jevne mellomrom, som man kan sitte og bla gjennom i fred og ro :)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)