mandag 21. september 2009

Fjernkontrollopplegg

Jeg syntes jeg var SÅ smart som fant på denne løsningen helt av meg selv, og sydde den til fjernkontrollene mine. Men i ettertid har jeg sett slike fjernkontrollordninger flere steder, så da var det kanskje ikke jeg som fant på den allikevel. Jaja. Den jeg har sydd er i alle fall mye finere enn IKEA sin ;)


Det er ikke bare veldig praktisk med tanke på fjernkontrollene forresten, men det er fint å ha beskyttelse over armlenet. Jeg har allerede sølt kaffe på det én gang, og har tatt av og vasket det :p

2 kommentarer:

  1. Nice! Ooooog veldig smart ja!!

    Hate å ha fjernkontrollan ligganes å slenge overalt!
    Men alternativet e jo å kjøpe en universal-fjernkontroll, d har nemlig vi skaffa oss :)
    Funke som bare juling :)

    SvarSlett
  2. Haha, ja, alle sier dette med universalfjernkontroll.. Men jeg liker fjernkontrollopplegget mitt jeg :p

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)