torsdag 30. desember 2010

Vaskefille...

Hei igjen alle fine! Jeg har vært på romjulstur til pappa i noen dager nå, og har derfor vært litt fraværende på bloggen. Bilen min stoppet da jeg skulle hjem 1. juledag, og ble tauet til verksted på mandag, og på tirsdag kjørte jeg sørover med leiebil som egentlig var veldig behagelig å kjøre :)

Nå er jeg hjemme igjen, og med egen bil, som heldigvis ikke ble så trøblete å fikse - hurra :)

Energinivået er på bånn etter den lange turen, men jeg tenkte allikevel jeg skulle blogge et lite innlegg, og se nærmere på vaskekluten til pappa....



Pappa fikk streng beskjed at om han har flere SÅ FINE stoff han vil ta til vaskekluter, vil jeg ha dem i stedet, og han kan heller få noen andre og kjedeligere stoffer til kluter.. :p

3 kommentarer:

  1. Stakkars mann, han vet ikke hva han har gjordt! hehe
    Menn de skjønner seg ikke på noe annet enn ting som er konkret og praktisk. Sikkert derfor jeg synes de er så kjedelige at jeg er evig selvvalgt singel :D
    Uansett, det har vert vidunderlig fint å følge bloggen din gjennom 2010, en av mine topp ti fav. blogger, selv om jeg leser flere 100 hver uke. Håper du aldri slutter å skrive og dele av alt det fine du lager og de inspirerende matoppskriftene. Ønsker deg og hærlige Muskatt et riktig godt, kreativt og innholdsrikt nyttår ♥ Eplaklem fra Mica

    SvarSlett
  2. Skikkelig adventsklut han hadde :)

    SvarSlett
  3. Nydelig, jeg har noe sengetøyrester i et liknende stoff. Så slitt at det nesten er morkent, du vet akkurat når stoffet er som mykest mot huden... Veldig vanskelig å finne 60- og 70-tallsstoffer, Fretex har aldri noe.

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)