fredag 31. desember 2010

Godt nytt år, og takk for det gamle!

Det er utrolig fint å ha fått så mange lesere av bloggen, og stadig vekk få koselige kommentarer og god tilbakemelding på det jeg skriver om, tar bilder av og syr! :) Derfor vil jeg si tusen takk for 2010 til alle nye og gamle lesere, og godt nytt år! For min egen del håper jeg 2011 blir fyllt av kreativitet og fine ting, og ikke minst håper jeg på å bli frisk!



Jeg vekte Muskatt for å ta bilde, så han ser litt trøtt ut... Jeg prøvde også å ta bilde med både meg, Muskatt og stjerneskudd, men Muskatt stakk av da stjerneskuddet ble tent... :p



Kjolen er for øvrig mitt siste vintage-funn og kommer fra Past Perfect Vintage på Etsy.

Hva skal dere spise i dag? Jeg har ingen spesielle nyttårs-tradisjoner, og i år skal jeg spise skinkestek med brun saus og poteter. Namnam!

Uansett hva som skal spises, og om dere skal feire stort eller i det små, håper jeg det blir en fin feiring etter hver og ens eget hjerte. Det er det viktigste.

Godt nytt år!

9 kommentarer:

  1. Her står finnbiff med sopp, løk og fløtesaus på menyen. Vi har heller ingen spesielle mattradisjonar på nyttårsafta, så då tar ein det ein har lyst på ;)

    Gler meg til å følge bloggen din vidare! Godt nytt år :)

    SvarSlett
  2. Pinnekjøtt her - både på jobb og hjemme.

    Godt nytt år og tvi-tvi for at du skal bli frisk (du ser jo veldig frisk ut da, må jeg si...)

    Det har vært utrolig hyggelig å dele loppefunn og andre kreative krumspring med deg denne høsten, jeg gleder meg til fortsettelsen!

    SvarSlett
  3. Her går det i kalkun på nyttårsaften. Nyyydelig! Vi skal i bryllup i kveld da. Blir spennende!

    Godt nyttår til deg, Ida! Måtte 2011 bli det mest kreative året ever!

    SvarSlett
  4. Godt nyttår til deg også! Håper 2011 blir alt du drømmer om! :)

    SvarSlett
  5. GODT NYTT ÅR! :)
    Vi spiste fondue av elg i går.Det er blitt en tradisjon her. Til dessert lagde jeg fruktsalat med råkrem. Jeg lagde også en sitronkrem som tilbehør. Den har jeg aldri lagd før, men tror jeg kommer til å lage den fler ganger :) http://www.sweets2share.com/archives/166
    Vi var 21 naboer samlet :)

    SvarSlett
  6. God nyttår til flinke og fine deg!

    SvarSlett
  7. Godt nytt år :) og så hyggelig at dere likte sitronkremen.
    Frisk og god.
    Høres ut somen riktig hyggelig aften dere hadde :)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)