lørdag 18. juni 2011

Sting & Ting på reise

På Sverigeturen slo det meg plutselig hvor mye egenproduserte ting jeg hadde med og brukte. 13 forskjellige Sting&Ting-ting var med!

  1. Kjølebag, sydd av en gammel duk og isoporliggeunderlag
  2. Stor toalettmappe
  3. Tøypose til undertøy, sydd av en for liten T-skjorte
  4. Kamerawrapping
  5. Sminkepung
  6. Sovemaske
  7. Lommebok (sydd av restebiter fra toalettmappen)
  8. Uglenøkkelering
  9. Liten veske
  10. Notisblokk med stofftrekk
  11. Visittkortetui
  12. GPS-etui
  13. iPhone-etui
Det kunne fort blitt mer, om jeg f.eks. skulle reise med fly og ha med pass, eller om jeg hadde tatt med en av kjolene jeg har sydd. Men det var uansett litt morsomt å oppdage at jeg bruker såpass mye egenprodusert :)

4 kommentarer:

  1. Lager du sånn kamra wrap på bestilling?

    SvarSlett
  2. Silje: det kan jeg gjerne gjøre! Noe spesielt stoff du har i tankene? Er 150kr en grei pris for et sånt?

    Sukkersøtt: kanskje det dukker opp i nettbutikken etterhvert! :p (hvis du vil spesialbestille et, kan du gjerne det)

    SvarSlett
  3. Kule saker du lager! Særlig ugle-nøkkelringene:)

    Ha ei super helg!

    LP:)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)