tirsdag 6. september 2011

Virrvarr

"Hvis alt går som jeg har tenkt, kommer det bukser i butikken min allerede om en uke eller to" skrev jeg 6. august.. Det er nå nøyaktig en måned siden, men ingen bukser er å se i butikken min. Alt går jo ikke alltid som man har tenkt, og i det siste har jeg boblet helt over av ideer og nye ting jeg vil gjøre og lage. Jeg virrer rundt fra den ene tingen til den andre, og har notater og halvferdige prosjekter overalt. Jeg har også en sterk fornemmelse av at jeg har glemt noe viktig.. Og at det er noen mailer jeg burde svart på... Men på samme tid som jeg håper på å komme ajour med det jeg vil gjøre, og ikke ha så mye halvferdig rundt meg, er det jo helt topp også. Herlig å ha så mye ideer og mye å gjøre. Så får jeg heller bare si "alt til sin tid - ting kommer når de kommer". Og selv om jeg koker litt over for tiden, er dere alltid velkomne til å minne meg på ting jeg skulle gjort eller sydd eller gi meg enda flere nye ideer og oppfordringer til ting å gjøre. Jo mer, jo bedre! :)

5 kommentarer:

  1. Kreativt kaos - kjenner til problematikken... :D

    SvarSlett
  2. Det morsomme er jo å tenke ut det fine man skal lage. Ofte er selve klippingen, syingen og strykingen gørr kjedelig.... Har selv også mange halvferdige ting rundt om :-)

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se resultater da ;)

    SvarSlett
  4. Jeg elsker slike perioder, når en har fult av ideer, og en nesten ikke aner hvor en skal begynne :D

    SvarSlett
  5. Det er meningen det skal være litt kaos! Det er det som gjør alt så moro!

    Jeg har akkurat klart å roe litt ned og gå på bloggrunder igjen etter inspirasjon, og det var nå i dag jeg oppdaget din blogg. Utrolig koselig her!

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)