lørdag 24. september 2011

Gammelt nytt til kjøkkenet

Det ble en ganske grei loppefangst i dag. Ikke kjempemye, men noen fine ting har jeg tatt med meg hjem. Det var så forferdelig trangt og mye folk, at jeg ikke fikk sett meg rundt så mye som jeg ville. Men men. Her er det jeg fant til kjøkkenet - stilige metallbokser, 50 kr for alle.


Noen av dem hadde veldig gammelt krydder inni seg.


Ganske spesielle og stilige glass. Veldig tynne, og med uvanlig fasong. 10 kr for alle.




I tillegg fant jeg noe småplukk i stoffavdelingen også - men det får dere se en annen gang. Blant annet fant jeg et bra tilskudd til et prosjekt jeg holder på med, som dere får se resultatet av på julemarkedet ;) Jeg er klar over at vi ennå ikke er ferdig med september engang, men julemarkedforberedelser tar stor plass i hodet mitt for tiden :p

2 kommentarer:

  1. De krydderboksene var superstilige. Tinn antar jeg. Sukk, så fine.

    Har oppdaget bloggen din for litt siden og har blitt stor fan. Du inspirerer med kjøpestopp du gjennomførte tidligere og din kreativitet.

    Gleder meg til fortsettelsen her inne :-) Ha en fortsatt god helg!!

    SvarSlett
  2. Tror nesten jeg rett og slett synes de tinn krydderboksene var fantastisk fine!!! De er jo litt annerledes enn de "ordinære" som man vanligvis ser!
    Mange fine funn i forrige post også :)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)