tirsdag 7. september 2010

Pene blokker

Når det først skal dukke opp nye blokker på andre siden av veien nedenfor meg, synes jeg disse blokkene er av det bedre slaget. Lys og pen murstein med små fargevariasjoner, kombinert med partier i mørkt tre. De siste dagene har de begynt å fjerne stillasene rundt den ene av blokkene, og jeg syns det begynner å se veldig bra ut. Tror det blir fint når de er helt ferdige, får ryddet opp, og kanskje plantet noen trær og busker rundt der.



Hvis jeg fritt kunne velge hva jeg ville ha nedenfor meg, hadde selvfølgelig en flott trevilla i sveitserstil stått høyere oppe på ønskelista, men etter forholdene syns jeg disse blokkene ser veldig bra ut.

3 kommentarer:

  1. Så morsomt å se hvor ferdig blokkene er fra din vinkel. Den "nyeste" av blokkene som ligger med langsiden langs veien har stjelt alt for mye av utsikten min:-( Godt blokkene er nøytrale, peneog sklir inn i terrenget slik at jeg ikke føler meg helt inneklemt her.

    SvarSlett
  2. Hihi, jeg kan nesten se hjem til mamma! Merker det er lenge siden jeg har vært på oppsal, for disse blokkene har jeg ikke sett:)

    SvarSlett
  3. Diva: Uff ja, skjønner du er litt irritert over dem. Men de sperrer vel ikke helt? Jeg liker veldig godt den lyse mursteinen. Hadde vært verre med en mørk kloss der. Eller tenk om vi hadde fått en til av typen stygg gul hlyblokk som vi har foran oss!

    Myldretid: de har spretti opp det siste året. Var bare trær der før. De blir ferdige til neste år en gang. (http://www.finn.no/23993920)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)