onsdag 7. juli 2010

En rosa overraskelse

For nesten et år siden ble jeg med på en slik "Pay It Forward"-greie gjennom Sols(tr)ikke. Det gikk ut på at de tre første som la igjen kommentar på innlegget hennes, skulle få en overraskelsesgave i posten. Jeg skulle også lage tilsvarende innlegg selv - og de som skulle få gave fra meg, ble TinyTwistedMe, Madamhooch og Antidamen.

Etterhvert som tiden gikk og jeg ikke fikk pakke, glemte jeg det helt bort, men så i går kom pakken! Et kjempetøft hjemmesydd rosa nett med hvite prikker, og herlig brunt og rosa retrofór! Knallfint nett, som ble tatt i bruk umiddelbart! :)
Tusen takk, Solveig!







Og dette betyr vel at jeg må få fart på meg og sende ut gavene jeg skulle gi bort og.. :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)