onsdag 17. februar 2010

Nytt fra Portemone

Åh, som jeg elsker Portemone! Det er noe med hennes vesker, som oser av eksklusivitet og stil, i mye større grad enn andre vesker/punger/portemoneer av lignende sort. Det er med andre ord ikke uten grunn at jeg nå er den stolte eier av ikke mindre enn fire portemoneer fra Portemone.

Og se så fint de er pakket inn :) Og med søte små lapper fra Julie.







Den brune med alle prikkene, fungerer som lommeboka mi nå :)



Og så fikk jeg med en kjempesøt ring, som matcher den ene veska. Nå har det seg jo sånn at jeg ikke tåler nikkel, og bare kan bruke gull. MEN jeg lurer på om jeg skal lakke et lag blank neglelakk inne i ringen, så jeg i alle fall kan bruke den innimellom.

Etter det siste kjøpet mitt, sendte jeg Julie en mail i en blanding av lykkerus over de fine portemoneene, og intens hodepine. Jeg ser i etterertid at det ble en veldig merkelig mail, og at den inneholdt ord som "muglte" (som skulle være "fulgte"). Bær over med meg, Julie. Det var godt ment. Hihi :)

Anbefaler alle å kikke innom Portemone nå, og få med seg det siste av salget, før det kommer nye produkter. Gleder meg veldig til å se hva nytt som kommer inn, og det skulle ikke forundre meg om jeg kommer til å anskaffe meg enda noen portemoneer...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)