fredag 5. februar 2010

Fra vest til stolsete

For noen måneder siden begynte jeg på noen grå/hvite bestemorruter som egentlig skulle bli denne vesten. Så ble rutene lagt vekk og glemt litt, men i går tok jeg de frem og lagde stolsete i stedet. Nytt og fint stolsete til sykrakken min. Mulig jeg må lage en liten, flat pute jeg kan putte under trekket, men jeg er godt fornøyd slik den er nå også.





Det jeg har gjort er å sy sammen 9 bestemorruter, heklet en kant rundt, og tredd strikk gjennom kanten så den holder seg pent på plass.

4 kommentarer:

  1. Så utrolig kreativt! Kjempefint ble det. Og jeg elsker bestemorsruter. Har laget to par tøfler med de søte små firkantene! :)

    SvarSlett
  2. Hei Ida!
    Jaaa jeg har sett den. Folk har sendt meg mailer og sagt ifra, men jeg vet ikke om det er noe jeg kan gjøre egentlig. Folk kommer allid til å bli inspirtet av det man laget, men det er ganske frekt å selge den samme tingen,også mye billigere itillegg. Heldigvis var den skikkelig knøvlete brettet, haha ;-D *skadefryd*
    Fin krakk! Idag har jeg lekt med den stoooore fine katten min her i leiligheten, prøve å trimme litt, hihi!

    SvarSlett
  3. Ja, vettu. Jeg har tenkt å begynne med skjørt:) Det finnes jo så mange fine! Og det blir fort mye mer feminint å være jente da:)
    Men bare jeg ikke blir sånn som de store blubbene, de som skjuler seg under store skjørt og tunikaer...:/ hehe:)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)