søndag 21. august 2011

Swing it

Tusen takk for alle bursdagsgratulasjoner, fine fine lesere! :D Jeg elsker å ha bursdag, og jeg elsker oppmerksomheten og festlighetene som følger med :)



Og så må jeg bare si jeg er glad jeg valgte den svarte (og romslige) kjolen med hvite prikker i går. Alternativet var dette kule, men akk så trange swingskjørtet (kjøpt på Epla mote) - 62 cm livvidde går i en kortere periode, men etter den middagen i går hadde jeg trolig kommet til å sprenge det sønder og sammen.. Men jeg kan i alle fall vise det frem her :p

PS, jeg fikk blant annet kamerastativ til bursdagen, så nå blir det bedre dreis på bildene mine fremover!

1 kommentar:

  1. Skjørtet her var veldig fint, men jeg skjønner at du valgte det som var behagelig. Ikke noe greit å sitte og ikke kunne puste....selv om det ikke så trangt ut :-)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)