tirsdag 9. august 2011

Det er gøy å ha utsikt når himmelen oppfører seg rart..

Det som i utgangspunktet så ut til å bli en solskinnsdag, ble plutselig regnskurer og tordenvær, som førte til rar himmelutsikt fra leiligheten min.


Helt grått over Manglerud (til venstre i bildet under), og et regnskille omtrent midt på Ekebergåsen.


Lettere skur over sentrum ser det ut til (den store klossen til venstre i bildet er Radisson-bygget, kirkespiret er Uranienborg kirke, er jeg blitt fortalt. Den andre store klossen, midt under regnskuren tror jeg er det store glassbygget på Majorstua, men jeg er ikke sikker)..


Regnskille ca midt på Holmenkollåsen (Holmenkollbakken litt til venstre for midten i bildet). Helsvart til høyre, over Helsfyr og områdene rundt der (glassbygget litt til høyre for midten er Helsfyr panorama)..


Skuren flytter seg mot venstre..


Ganske fint vær på Ullern? Tror det er omtrent Ullern vi ser sola skinne på der..



Men dette var for omtrent en time siden - nå ser alt helt annerledes ut :)

4 kommentarer:

  1. elsker sånn vær :D bor i vika, og har opplevd sol - sol+regn - pøsreng - overskya - torden - pøsregn igjen - hagling som fikk bilalarmen til å gå - og nå er det sol igjen

    SvarSlett
  2. Flotte bilder, jeg føler meg helt hjemme jeg :)

    SvarSlett
  3. Flotte værbilder du har lagt ut. Er ikke hjemme så fikk ikke sett det. Ha en god dag.

    SvarSlett
  4. Jeg kan fortelle at jeg gikk glad og fornøyd midt inn i regnskillet på Ekebergåsen med nyhentede pakker fra posten i armene. Iiiiik! Småløp hjemover så tapeten ikke skulle bli ødelagt. Rar følelse å gå sånn midt i skillet, og når jeg kom hjem så smalt det som bare det her. Kule bilder!

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)