fredag 2. desember 2011

Marius

Har dere sett en kulere kjole enn denne Mariuskjolen? Jeg ELSKER den! Det er Guro Grønn som har designet og strikket den, og hun er dessverre også fremdeles den stolte eier av den.. Men jeg fikk prøve den på meg forrige lørdag, for å se hvordan den satt. Og dermed har jeg bestemt meg for å kaste meg over mønsteret når hun har laget det og lagt ut for salg - som hun har sagt hun skal! :D Jeg er egentlig elendig på å strikke, men denne SKAL jeg få til!



Dårlige iPhone-bilder fra badet på Akutten i Asker - men dere ser vel allikevel hvor kul kjolen er? :p Klikk dere inn til Guro for å se litt bedre bilde av kjolen på henne. Tipper oppskriften på denne kommer til å bli en bestselger.

4 kommentarer:

  1. Den var kjempefin :-) Jeg er veldig glad i Mariusmønsteret :-)

    SvarSlett
  2. Åååå, denne var kjempefin!! Den kunne jeg jammen tenkt meg å strikke jeg også. Jeg må følge med når mønsteret kommer, da.

    Du var veldig fin i kjolen!! God helg!

    SvarSlett
  3. : D Skal prøve å få lagt ut mønsteret føt jul, må bare gjøre meg ferdig med et julemarked til...

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)