søndag 13. juni 2010

Ny sveis

Ny sveis, selv om det jeg egentlig skulle ha, var samme sveis jeg hadde - bare kortere. Kortere ble det i alle fall. Etter over 1 1/2 time i frisørstolen, med en litt usikker lærling + tre andre frisører som var innom og ga råd og klipte litt på meg.

Blandede følelser for frisyren. Det har selvfølgelig hjulpet litt med komplimenter for den :p Så nå er jeg litt mer fornøyd enn da jeg kom hjem fra frisøren og syntes det var for kort og bollete. Bak er det kjempekort-kort, og så skulle det skrå ganske spisst nedover, til det lengste som skulle slutte ved haka, men ble noen centimeter kortere. Om noen uker blir det nok bra!

Noen stylingtips til så kort frisyre?



7 kommentarer:

  1. Eg syns du kledde den frisyren innmari godt. Kunne godt ha tenkt meg å klippe meg slik eg også. ;) Er sikkert fint med diadem/hårbøyle med stor blomst eller lignende med slikt hår.

    SvarSlett
  2. Hva er det du snakker om? du er jo bare helt aldeles nyydelig ♥♥♥

    SvarSlett
  3. Jeg sier det igjen, jeg syns du ble kjempesnerten med den nye sveisen din! Veldig pent, og den kledde deg godt. Når det gjelder styling har jeg dessverre ikke noe å bidra meg - jeg er hun som ber frisøren om å klippe en frisyre som IKKE trenger styles, og det sier vel sitt. ;)

    SvarSlett
  4. Å, du ble så fin! Kledde deg veldig godt, og heldig som du er så er jo den frisyren ferdig stylet:p

    SvarSlett
  5. Hihi det er akkurat den frisyren jeg valgte meg da jeg klippet meg forrige mnd jooo, stilig! du kledde det kjempefint :o)

    SvarSlett
  6. Knallfin frisyre! :)

    Ha ei god veke!

    SvarSlett
  7. Takk, fine dere! Komplimentene gjør at jeg er mye mer fornøyd med frisyren nå enn jeg var :)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)