lørdag 13. mars 2010

Prosjekt fargerik sofa: Gule lapper

I dag har jeg tatt med strykebrettet inn i stua. Det er fullt av gule stoffer som jeg skal klippe opp i lapper, og som skal bli til en ny pute til sofaen. Når den gule puta er ferdig, tenker jeg å lage en turkis en. Og så kanskje en med mange forskjellige farger.



Alle dages stoffer er gjenbruk. Og apropos gjenbruk og puter - skimter dere den hvite og grønne puta med kanin på bak der? Det er en nydelig pute med kaninen Doris fra Strand!

Flere fargerike bilder kommer, etterhvert som "prosjekt fargerik sofa" skrider frem :)

God lørdag til dere alle!

2 kommentarer:

  1. Oooo, dette blir spennende. :O)
    Gult er fremdeles kult, så sofaen kommer til å bli som en sol, gleder meg til å følge med.
    Jeg har et kjempekjedelig prosjekt idag, rydde ut av tv-sy-rote-stuen vår, det er ufattelig mengder med rot der, uff så kjedelig..Vil heller sy og kose meg, men ... må man så må man..
    Kos deg og nyt lørdagen med symaskinen og din vakkre pus...

    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Så koseleg det blir med ein slik fargeklatt..
    Treng det når det fortsatt er kvitt ute..
    God sy helg!

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)