onsdag 22. august 2012

Trådsnellestativ!

Til bursdagen min nå på mandag, hadde mannen snekret trådsnellestativ til meg!!


Det er helt PERFEKT! Masse plass til trådsneller, med 80 runde trepinner som er spisset på tuppen, slik at trådsnellene går lett på plass. Han har tilogmed malt stativet i samme farge som listene mine! Har jeg ikke en fantastisk kjæreste? :)


Det er så deilig å omsider ha ordentlig plass til trådsnellene - fargekodet og oversiktlig.


Sånn ser hele symaskinkroken ut nå:

7 kommentarer:

  1. Upåklagelig orden Ida! Visste ikke at du hadde mann jeg!

    SvarSlett
  2. Kjempegod ide, og for en bra mann du har! :-)

    SvarSlett
  3. Fantastisk flott IDA...du er heldig...
    Skulle ønske min mann lagde hjemmelagde møblel/hobbyting til meg til bursdagen..haha..synes eg ser det:)

    ha en flott kveld
    klem fra Lill

    SvarSlett
  4. Fin sykrok, supert tråsnellestativ og bra mann :) Heldig du!

    Klart du kan bruke bildet forresten :D

    SvarSlett
  5. Gjett om jeg er misunnelig på den sykroken! Har samme symaskin, men ingen overlockmaskin... og altså ingen arbeidskrok. Men kanskje en vakker dag ;)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)