lørdag 4. august 2012

Forberedelser til masse gøy

Hjemme fra ferie, og i full gang med alt mulig rart som skal gjøres. Ikke minst er det en del forberedelser som skal til før resultatene av Epla/IKEA-samarbeidet skal presenteres. Mini-Epladagen neste lørdag kommer til å bli veldig veldig gøy, så jeg anbefaler de som vil å melde seg på så fort som mulig - vi har ikke plass til så veldig mange! Klikk her for å lese mer om det på Eplabloggen.

Og i forbindelse med IKEAs kataloglansering, er det et spesielt spennende prosjekt på sybordet mitt i dag. Liten sniktitt nå, og mer om det senere! :)


8 kommentarer:

  1. Wow, det så komplisert ut! Gleder meg til å se det ferdige resultatet og gleder meg også veldig til Epla/IKEA-dagen neste lørdag.

    Mine prosjekter er underveis til deg, håper de kommer fram i tide : D

    Sees snart!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaa, det blir kjempegøy!

      Det kom hentelapp fra deg i posten i dag, så jeg henter den på mandag før vi drar ned og fikser utstillingsvinduet. :)

      Slett
  2. Ja, det blir spennende! (Har litt å jobbe med i mellomtiden...)
    Jeg har også sendt deg pakke, Ida Victoria.

    SvarSlett
    Svar
    1. Pakken fra deg har kommet frem. :) Slipset er SÅÅÅ kult!

      Slett
  3. Så spennende med IKEA og Epla. :) Lykke til :)

    Om du smetter innom meg kan du jo snike med deg noen lodd og kanskje få litt mer flott stoff og sy med. :)

    SvarSlett
  4. Dette blir spennende. Jeg har fått bekreftet min påmelding til deler av arrangementet og gleder meg til å se/være der

    SvarSlett
  5. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10052394

    Tipper denne er din? ;) KUL!!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Stemmer! Veldig veldig gøy å lage kjole til henne. :)

      Slett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)