tirsdag 14. august 2012

Bildekonkurranse!

Jeg elsker å få bilder fra dere som har handlet av meg, av tingene mine i bruk! Nå har jeg veldig lyst til å lage et fint Facebook-album med bilder fra fornøyde kunder - og alle som sender inn blir med i trekningen av gavekort på 500 kr i butikken min!

Det gjør ingenting om du har sendt inn bildene til meg før, om det er Majakjole, ugleputer, toalettmapper eller noe annet, om det er lenge siden du har handlet, eller om du ikke har noe flott kamera - send inn hvilke som helst "Sting & Ting in action"-bilder du har, så blir du med i trekningen! :) (De som har sendt inn til meg før, er ikke automatisk med i trekningen, så send inn på nytt, er dere snille!)

Skjønnheten i Majakjole på bildet over, er Pias gulljente, som hun blogget om etter en photoshoot litt tidligere i år. Trykk her for å komme til Pias blogginnlegg!

Jeg kommer til å legge ut bildene jeg får inn i et album på Facebooksiden min, http://www.facebook.com/stingogting - klikk og lik, og få med deg alt jeg legger ut!

Bilder eller link til blogginnlegg etc. kan sendes til meg på e-post konkurranse@idavictoria.no, eller legg inn link som kommentar på dette innlegget. Konkurransen er åpen ut september - kjør på og send inn! Håper mange blir med! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)