onsdag 1. desember 2010

1. desember!

1. desember, og i stedet for å få adventskalenderpakke med noe fint i, skal jeg tvert imot kvitte meg med noe fint..



Supersøt kjele og stekepanne kjøpt på Åhléns for noen år siden, i ELENDIG kvalitet. Jeg har bare brukt plastredskaper i dem, men allikevel er teflonen helt oppskrapet. Og siden jeg nylig fant ut at med én gang det blir riper i teflon, får man giftstoffer over i maten, har jeg sluttet å bruke dem. Og nå er tiden kommet for å kaste dem og si hadet for godt. Veldig trist, men det må gjøres..





Takk for alt og hvil i fred, søte prikkekjelen og prikkestekepanna mi!

3 kommentarer:

  1. Jammen så trist, de var jo så fine!

    SvarSlett
  2. Husker jeg hadde veldig lyst på dem, men kjøkkenskapene sa klokt at her er ikke plass.

    Teflon er skummelt materiale, bra du klarer å kvitte deg med dem selvom de er kjempesøte.

    SvarSlett
  3. bra du tok bilde!
    kasta min igår, helt uten å vite at du gjorde det, den kosmiske fungerer!

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)