søndag 5. desember 2010

★ Julemarked! ★

Jeg er superspent, og gleder meg veldig til å stå på mitt første julemarked i dag! Det er et ganske lite marked i regi av Ullensaker Husflidlag, der flere medlemmer selger håndlagde ting, i tillegg til litt andre aktiviteter. Jeg tror det blir veldig koselig, og selv om jeg vet jeg kommer til å strekke energien min til bristepunktet, bare gleder jeg meg. Det er dessuten en betryggelse å ha min fine venninne, Ida-Marie, med som medhjelper :)

I tillegg til salg av husflidprodukter, vil det bli juleverksted for barn, julemusikk av blåsekvintetten Quinessence (fra kl. 13), lotteri, salg av kaffe, te, gløgg, grøt og pepperkaker. Markedet er åpent fra kl. 11 - 15.

Ullensaker museum ligger langs Rv 35, ved Clarion hotell Gardermoen. Følg skilting til Clarion hotell og deretter til Tunet. Museet ligger bak hotellet.
Adressen er Tunvegen, 2060 Gardermoen.

Håper det kommer en del folk! Og om noen blogglesere kommer innom og sier hei, hadde det vært veldig veldig koselig! :)



Som illustrasjonsbilde ble det en juletrepynt-engel som jeg lagde da jeg var ganske liten, og som fortsatt henger på treet til mamma hvert år... Men jeg kan love litt høyere kvalitet på det jeg selger på markedet i dag ;)

Velkommen innom!!

3 kommentarer:

  1. Haha, jeg synes juleengelen var dritsøt! :D

    SvarSlett
  2. Lykke til. Håper du hadde et flott marked!

    SvarSlett
  3. June: hihi, takk, jeg må innrømme jeg også syns den er ganske søt :p

    Anonym: takk for det! Ganske lite, men koselig. Markedsblogginnlegg kommer i morgen, tror jeg :)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)