søndag 1. juli 2012

STJÅLET!

Markedsdager i Halden er vel overstått, men før jeg kommer med et hyggelig innlegg om hvordan det var å stå der, vil jeg informere om at disse kjolene ble stjålet:



Jeg er ganske sikker på at jeg vet når de ble stjålet - da tre stykker kom bort til bordet mitt og forvirret meg maks med all verdens forespørsler om pris og pruting og de skulle kjøpe fem kjoler sa de, og rotet rundt på bordet så alt bare lå i en haug etterpå, og bla bla bla. Så sa de plutselig at de skulle komme dgaen etter og handle fem kjoler av meg, og ble borte like fort som de kom. Forbanna drittmennesker.

Disse kjolene er helt unike, etter mitt eget mønster, min merkelapp og det finnes kun én av hver, så om noen skulle komme over disse i en salgsannonse på finn.no eller et annet sted; vær så snill og si fra!

21 kommentarer:

  1. Utrolig trist å lese, ELSKER den nederste kjolen. Håper samvittigheten til de menneskene gir deg kjolene tilbake!

    SvarSlett
  2. Utrolig frekt, men samtidig er det jo litt av en kompliment da. Håper du finner synderne, og får kjolene dine tilbake!

    SvarSlett
  3. Makan til frekke folk!! Utrolig trist når slikt skjer, kjenner jeg blir sint og provosert på dine vegen..

    SvarSlett
  4. Er det mulig? Så frekke! Vi har stått på mange markeder med myye folk og aldri opplevd lignende. Dårlig karma for de folka der! Du burde lage en "knapp" som folk kan sette på bloggen sin for å etterlyse kjolene i blogglandia

    SvarSlett
  5. Møkka folk!
    Jeg skal holde øynene åpne på finn.no og ute i verden.
    :)

    SvarSlett
  6. Skjønner ikke at noen kan gjøre noe sånt. Å stjele. Det er lavmål det.
    Håper de dukker opp et sted.

    SvarSlett
  7. *slå dem i hodet med noe hardt!*

    SvarSlett
  8. Åh, så utrolig kjipt!
    Håper kjolene dukker opp igjen, for de er supersøte!!
    Skal også holde øynene åpne...
    :-)

    SvarSlett
  9. Da var det ikke lenger en mistanke, men ett faktum ja :( Utrolig kjipt..

    Hilsen Heidi S

    SvarSlett
  10. Uff, trist å lese. Håper begge kommer til rette!

    SvarSlett
  11. Så frekt! Håper de dukker opp, ja.

    SvarSlett
  12. Fy flate, så frekt! >:(
    Håper de dukker opp igjen.

    SvarSlett
  13. så fine kjoler dt var. Det finner så mange usle personer. Håper at de blir tatt eller at de prøver å selge til noen av oss bloggere. Ha en fin dag allikevel.

    SvarSlett
  14. makan te frekkhet! håper di dukker opp!!

    SvarSlett
  15. Er det mulig...?! Så frekt, det virket jo veldig planlagt da,siden det var tre personer involvert. Håper virkelig de avslører seg selv!!!!

    SvarSlett
  16. Fy søren, er det mulig!!!
    Folk er jammen utspekulerte!!!

    SvarSlett
  17. På vegne av oss Haldensere: unnskyld for slik tarvelig oppførsel! Du lager nydelige produkter, og på en skrullete måte er det jo et kompliment at de ble stjålet ... Ellers er Mat- og trebåtfestivalen en av årets store begivenheter her i Halden, og massevis av ærlige, koselige og ikke minst betalende mennesker tar turen til festivalen. Velkommen tilbake til Halden, og jeg håper du får en bedre opplevelse neste gang - med stand eller uten... Ønsker deg en god sommer.
    Vennlig hilsen Bodil

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)