søndag 19. februar 2012

Ullgruve

I går kom jeg over en GULLGRUVE av nydelige, tynne, pene, fantastiske ullstoffer til 40kr meteren. Ett av stoffene har alt blitt til en Idakjole (i samme modell som den lilla med striper, revekjolen, lumberjack-kjolen og den røde jeg hadde på God Morgen Norge) og den neste er rett rundt hjørnet! I tillegg bobler jeg helt over av andre ideer jeg også har lyst til å utføre, og har vært i stofflykkerus hele helgen, med lyst til å gjøre alt på én gang!

Her ser dere et glimt av halsen på kjolen, med tre svarte treknapper på siden:


Nå: tilbake til syingen! :)

3 kommentarer:

  1. Oj, oj så heldig du var! Slikt pepitaruta stoff har eg leita etter i 2 år! Har så lyst til å sy meg eit skjørt av slikt stoff, det er så tidlaust. Lurer på om det er mulig for meg å få tak i dette, eller kjøpte du alt? Eller kanskje du vil selge litt om du har mykje? Eg bur på Vestlandet, så dette er sikkert langt unna meg, sukk!

    SvarSlett
    Svar
    1. Heldig er ordet ja! :) Det var dessverre ikke så mye igjen av hver av stoffene - stort sett var det 1-3 meter av hvert. Hadde jeg hatt mye av det skulle jeg gjerne solgt noe til deg. Lykke til videre med å finne noe tilsvarende! :)

      Slett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)