fredag 14. januar 2011

Tjuende dag Knut jager jula ut

I går var det 20. dag jul, og alle rester av jula forsvant fra leiligheten min. Litt trist å måtte kaste ut fine lys og sterke farger, og jeg hadde ikke det minste lyst til å henge opp kjedelige hvite gardiner igjen..



Nå er jeg på ivrig gardinjakt, og det jeg ser etter er noen litt kraftige, tykke, vevde gardiner, gjerne med et litt pompøst barokk-broderi, eller noe i den duren. Ser desverre for meg at det kan bli vanskelig å finne på Fretex..

På Herredshuset på Jessheim har de noen kjempefine grovt vevde gardiner, som jeg gjerne skulle hatt (og måtte ta bilde av med mobilen):



Jeg så dessuten noen i programmet Bargain hunt på BBC lifestyle, som jeg gjerne kunne tenkt meg. Måtte ta mobilbilde av TV-skjermen.. Litt voldsomme kanskje, men tøffe!



Noen som har gardintips til meg? Jeg trenger minst to, helst fire lengder á 2 meter (har to vinduer i stua, men kan ha forskjellige gardiner på dem).

3 kommentarer:

  1. har dessverre ingen gardintips, har ikkje så god greie på slikt! men eg syns dei gardinene på det øvste bildet (dei på Jessheim) var stilige - trur dei kjem til å passe bra i stova di! :)

    og eg elskar leilegheita di, syns du har det så koselig :)

    SvarSlett
  2. ...det skulle altså stå at eg trur dei gardinene HADDE passa bra i stova di! :p lykke til med gardinjakt :)

    SvarSlett
  3. Kjæresten min fant (til min store overraskelse) 6 gardiner av nogelunde samme type som du ønsker deg på Finn.no! Har du skjekka om det kan finnes noe der?

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)