mandag 8. november 2010

Fangad av en stormvind



Som håret vokser! For tiden er det et kråkereir der oppe, som jeg lurer veldig på hva jeg skal gjøre med. Sist jeg klipte meg, ble det en kort, skrå bob - veldig kort i nakken og lenger foran.









Nå er jeg usikker på om jeg skal klippe samme fasong igjen, finne på en helt annen frisyre, eller spare til litt lenger hår. Noen tips?? Hjelp!

PS, til Meat Free Monday i dag er jeg litt kjedelig.. Det blir vegetar-vårruler jeg har i fryseren etter jeg lagde det for noen uker siden. Kjedelig, men godt :p

4 kommentarer:

  1. Jeg syns du er superfin på håret sånn som det er nå, jeg! :)

    SvarSlett
  2. Neiii, var ikke det jeg ville høre :p Jeg MÅ gjøre noe med det, og trenger tips!

    SvarSlett
  3. Jeg syns også du er fin på håret sånn som du er nå. Du kan jo heller utfordre deg selv til å ha ulik frisyre hver dag. Mye du kan eksperimentere med ;)

    SvarSlett
  4. Man kan ikke alltid få høre det man vil høre, vet du ;) Tenk så kjedelig! Hihi :)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)