tirsdag 22. juni 2010

Vaskeri!

Etter å ha bodd her i snart 2 år, har jeg endelig tenkt til å ta i bruk ett av borettslagets vaskerom! Jeg har jo vaskemaskin, og har ikke tenkt så mye over vaskerommet. Ikke hatt nøkkel dit heller. Men så begynte jeg å tenke på den muligheten i forbindelse med all loppevaskingen denne våren (sikkert 20-30 omganger i maskinen min med bare lopper). Nå har jeg fått inspisert vaskerommet, og jeg er faktisk veldig imponert. Store, raske maskiner, klesruller, stort brettebord, tørkerom og tørketrommel. Veldig bra utstyrt.

Jeg vasker alltid nye stoffer før jeg syr av dem, og i dag skal stoffene fra Tygrike-turen til pers! Så i dag har jeg min første date med borettslagets vaskeri. Litt rar ting å glede seg til kanskje, men det gjør jeg altså :)

1 kommentar:

  1. Vaskeriene her i borettslaget er virkelig helt supre - og virkelig midt i blinken for loppevask :)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)