onsdag 2. juni 2010

Lørdagens loppemarked

På lørdag var jeg på loppemarked i Skedsmohallen på Lillestrøm. Selv om jeg var aller først inn i stoffavdelingen med duker, gardiner og sengetøy, fant jeg omtrent ikke noe stoff. Tok med litt, men ikkeno kjempefint. Stoffer som blir fine fórstoffer, for det meste.

Men til gjengjeld fant jeg så mye annet rart! Hjelpe meg så mye rask jeg kom hjem med.. :P Jeg kjøpte en gammel platespiller og høyttalere, et utgammelt og søtt lite skap, diverse kjørel.. ++

Siden det ble så mye ting denne gangen, tok jeg et samlebilde av alt.



Huff, så mye rask! Men jeg er fornøyd :)

Nå gjenstår det bare å få i gang platespilleren - en Bang & Olufsen Beogram 1000. Og det går ikke uten en annen forsterker.. Æsj. Ergrer meg at jeg ikke tenkte på det da jeg var på loppemarkedet. Der var det sikkert en gammel forsterker jeg kunne kjøpt og. Stay tuned - platespilleren skal jeg helt sikkert skrive mer om når jeg får den i gang. Gleder meg!

I dag skal jeg en tur på Fretex, og så få fint lunsjbesøk!

Onsdag har alltid vært favorittdagen min. Jeg tror det stammer fra jeg gikk på barneskolen. Da var det kortdag på onsdager, og vi slutta 12 tror jeg. Og siden det, har onsdager alltid vært fine. Ha en strålende onsdag, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)