fredag 4. juni 2010

Epla-tips!

Anbefaler alle å lese Unni Strands Epla-tips! Både de foregående, og det som kom i dag, som jeg har bidratt til :) Jeg er enig i nesten alt som står der, og synes det som blir trukket frem er viktige ting å sette fokus på.
Ingrid Riddervold har også skrevet to veldig gode innlegg om prissetting!



Loppemarked hver helg kan være ganske utmattende, så i det siste har jeg ikke hatt så mye krefter til overs til symaskina. Men nå tror jeg det skal gå litt bedre fremover, og i går brukte jeg dagen på å sy en sløyfe og en kjole i samme stoffet. Et herlig småblomstret stoff med rosa og grønt. Skulle ønske det var nok til en kjole til meg selv av det også, for nå har jeg kjøpt flere gamle mønstre på flotte 50-talls-kjoler til meg selv! Jeg har aldri sydd etter annet mønster enn mitt eget, og gleder meg til å komme i gang med det :)

3 kommentarer:

  1. Oi, takk for linking! Gleder meg til epla åpner forumet så kan slike ting diskuteres og erfaringer deles :-)

    SvarSlett
  2. I dag har jeg hatt på meg et kjempefint og florlett sjal ;) Sydde den med rullekant med overlocken så det gikk virkelig unna! Håper jeg ikke sleit deg helt ut med skravling forleden, jeg hadde det i alle fall veldig koselig! Hjertelig takk for en trivelig lunsj med god mat og godt selskap!

    SvarSlett
  3. Gunn: høres bra ut! Rullekant tenkte jeg ikke på som en mulighet, men det høres jo bra ut. Godt du fikk med deg sjal-stoffet, ellers hadde det nok tatt veldig lang tid.. :p

    Det er verdt å slite seg ut for hyggelig besøk, og jeg gjør det gjerne igjen! :)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)