fredag 8. januar 2010

Tomme kakebokser



Det begynner å bli irriterende tomt i alle kakeboksene nå, og i konfektesken. Det frister å lage enda en porsjon med julekjeks (etter to doble porsjoner som forsvant irriterende fort). Jeg kunne jo kalle dem sjokoladekjeks, i stedet for julekjeks ;) Men det sømmer seg vel ikke. Jeg får heller stappe i meg litt julemarsipan til halv pris :p

Men så var de disse tomme kakeboksene. Opp på loftet med dem. Men ikke før jeg har beundret dem litt.

Som med veldig mye annet i min leilighet, er kakeboksene gamle. En stor og nydelig blå boks med dompapper etter mormor, og to hvite med rose på lokket. Slitt og velbrukte alle tre, men akk så fine.



4 kommentarer:

  1. Nydelige..
    Uff, vi har kaker igjen, men ingen orker å spise de.. Lei.
    Ha en fin dag.
    Linda.

    SvarSlett
  2. Kakene er spist opp for lenge siden, takker så mye. Yummy!

    SvarSlett
  3. Så fine!
    Det er slike bokser som er julekakebokser.. Slike moderne bokser blir ikke helt det samme nei..

    SvarSlett
  4. Å så flotte kakeboksar...
    Så vakre at dei kan stå framme til pynt ;-)
    Ha god helg!

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)