lørdag 3. mars 2012

Noen som vil ha kommode?

Jeg rydder og rydder, og rydder.. Og når jeg rydder innser jeg hvor mye ting og møbler og klær og stoff jeg har som jeg ikke trenger. Veldig mye har jeg satt ned på en dedikert loppebod i kjelleren, som jeg vil bli kvitt når loppesesongen starter. Mye har jeg også gitt til UFF og Fretex.



Denne kommoden er imidlerid for stor for loppeboden, så nå lurer jeg på om noen av dere vil ha den? Den er veldig veldig skraklete og shabby, på alle måter, men den er jo litt fin og. Den har i mange år stått i feriehuset til bestemor og bestefar. Mer vet jeg ikke om den.. Noen som ser potensiale i den, og vil ha den? Den er helt gratis, men vedkommende som tar den må selv hente den på Oppsal i Oslo, og bære den ned fra 4. etg. uten heis. :)










Mål: ca 88 cm bred, 46 cm dyp og 93 cm høy


Edit: Gitt bort! :)

4 kommentarer:

  1. hadde kommet fort om det ikke hadde vært såååå langt unna!
    Så fin den var!

    SvarSlett
  2. Kjempefin! :) Men dessverre litt for langt unna Bergen til at jeg kan komme å hente den :(

    SvarSlett
  3. Jeg har en helt maken i kjelleren som jeg har stoffer og glidelåser i! Litt bedre stand den da.
    Lykke til med å bære den ned fra 4. etg. Glad det ikke blir meg :)

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)