fredag 9. oktober 2009

Fredagskveld hos Ida og Muskatt

Fredagskvelder betyr:
1. Beat for beat
2. Nytt på nytt
3. Skavlan
4. Litt til og fra med Senkveld, alt ettersom hvilke gjester de har.

Men i dag var Beat for beat rett og slett pinglig dårlig. Herregud for noen gjester. Man kan vel bare kalle det utvidet dårlig barne-TV. Så jeg skrudde over på TV2 i stedet, og så X-factor, som i grunn var ganske fint.

Og sånn ser kvelden ut sett fra sofakroken. Med ullpledd, pelsdott, stearinlys og TV..
EDIT: Gah, måtte bare ta vekk det bildet. Jeg gremmes hver gang jeg ser de dårlige fargene og fotokvaliteten.. (Huttetu som jeg ønsker meg nytt kamera! Kameraet mitt er desverre ikke helt stødig på fotografering i dårlig belysning...)


Og så noe helt annet; i morgen er det loppemarkeder, dere! Oversikt over hvor&når finner dere her. Jeg hadde tenkt meg på det på Jessheim i morgen, men er man syk, så er man syk. Kanskje jeg tar meg en tur dit litt utpå søndag i stedet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)