søndag 4. april 2010

Balkongsesongen!

Nå er balkongsesongen i gang igjen! I dagens strålende solskinn har jeg pakket frem balkongmøblene, ryddet, satt ut blomsterpotter og gjort klart til flere solfylte dager. Herlig :)

Muskatt likte seg også veldig godt der ute - med sol, spennede lukter, tørre blader å leke med og utsikt til fugler og andre spennende ting. Ulempen er bare at nå som vi har gått inn igjen, går han og mjauer og mjauer og MJAUER og skriker og vil ut på balkongen. Prøver å overse ham, så slutter det vel etterhvert.

Nå skal bare presenningene som jeg hadde over balkongmøblene tørke så jeg får lagt de vekk, og så skal jeg vaske over møblene og gulvet, så er alt klart der ute. Denne tiden av året er SÅ FIN!! :)

Håper flere også har fått glede av den fine sola i dag. God 1.påskedag til dere alle!



Bildet er fra i fjor sommer.

5 kommentarer:

  1. Jeg har funnet veien hjem til mamma (som forresten ikke bor så langt unna deg...) og hun sitter på verandaen på trass i dag:) Tror hun synes det er litt kaldt. hehe.

    SvarSlett
  2. Det hørtes godt ut med balkongtid! Vi har balkongdør, men ikke balkong :(
    På Helgeland har været vært fantastisk i dag også! Mye snø her enda så de som vil gå på ski har god mulighet til det. Vi har fått trent tre av hestene. En ble kjørt, en ridd og en tømmekjørt.Fortsatt god påske!

    SvarSlett
  3. Åh, du er så heldig som har så fin balkong! Skulle gjerne hatt det, ja... :)

    SvarSlett
  4. hei, er du fremdeles interessert i stavangerflint , turi, august? Jeg har hele serviset- og det står bare i skapet uten å bli brukt. send meg eventuelt en mail på nudi84@hotmail.com

    SvarSlett
  5. hadde jeg hatt en så skjønn balkong hadde jeg flyttet ut dit på heltid, hehe :D

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)