onsdag 10. februar 2010

Pakke fra Strand



Min første bestilling fra Strand kom her om dagen, i flott innpakning. Nydelige linservietter og lavendelpose med peontrykk. Og jammen fikk jeg en ekstra liten lavendelpose også! :)

Det som gjør produktene til Strand ekstra spesielle, er de flotte trykkene hennes - kaninen Doris, høna Hilda, fru Ku, pingvinen, noen tøffe sauer og et peontrykk. Og alt er laget av resirkulerte stoffer.

Legg merke til stjernelappen som fulgte med - det er hjemmelaget papir med frø til salatblanding! Jeg leste om dem i bloggen til Unni Strand her om dagen, og likte dem så godt at jeg bestilte sånne selv også, fra GreenPost på Etsy. Men jeg kjøpte de som var formet som ekorn og snegler. Moro. Så nå blir det plantbare lapper på Sting & Ting-produkter fremover også :)

1 kommentar:

  1. Hei!
    Det var SÅ hyggelig å finne blogginnlegget ditt i dag! Veldig søtt av deg og legge ut bilder av tingene! Takk!
    Og så moro at du også har bestilt plantbare lapper! Jeg synes de er et kjempebra, miljøvennlig produkt! Alt som kan få folk til å dyrke mer i hager og potter synes jeg er flott.
    Kendra som driver Green Post og lager lappene, er kjempehyggelig og fin å handle fra. Vanligvis bruker hun villblomstblanding i lappene sine, men hun var snill og lagde med salat til meg da jeg spurte.
    De fleste på Etsy lager gjerne egne tilpasninger av produktene sine, hvis man ber om det.
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger! :)